Vážíme si toho, že jste využili služeb AGE Centra a budeme se těšit na vaši další návštěvu. Zpětná vazba pacientů je to, co pomáhá zlepšovat naši práci. Dejte nám vyplněním krátkého dotazníku vědět, jak jste byli s naší prací a s přístupem personálu spokojeni. Pochvaly rádi předáme konkrétním kolegům a kolegyním, nad nápady se zamyslíme a připomínky či stížnosti vyřídíme v 30ti denní zákonné lhůtě.                    
                    Za tým AGE Centra                    
                    Mgr. Jakub Malota, MBA                    
                    ředitel                
Své nápady, připomínky, pochvaly nebo stížnosti můžete v pracovní době předat i osobně nebo je zapsat do „Knihy přání, pochval, připomínek a stížností“, která se nachází v čekárně. Kromě toho je můžete kdykoli zaslat emailem na info@agecentrum.cz nebo poštou na adresu AGE Centra k rukám ředitele.
 
                 
                 
                Péče hrazena ze zdravotního pojištění (včetně stacionáře)
Výborná dostupnost městské hromadné 
 dopravy
Vstřícný personál, diskrétní prostředí.
Široká škála lékařských odborností pod jednou střechou