Nový telefonní asistent na recepci AGE Centra
S radostí oznamujeme zavedení telefonního asistenta, který momentálně prochází testovací fází na naší recepci. Tento moderní nástroj je navržen tak, aby usnadnil komunikaci s našimi pacienty a zpřehlednil administrativní procesy.
Buďte prosím trpěliví – asistent zajistí, že se vždy dovoláte napoprvé a že všechny vaše požadavky budou správně předány.
Omlouváme za občasné drobné chyby, které mohou během testovací fáze nastat. Věříme, že do pár týdnů bude systém plně fungovat, a že tato inovace zlepší dostupnost našich služeb a zvýší komfort pacientů.
Péče hrazena ze zdravotního pojištění (včetně stacionáře)
Výborná dostupnost městské hromadné
dopravy
Vstřícný personál, diskrétní prostředí.
Široká škála lékařských odborností pod jednou střechou
Vážení pacienti,
s ohledem na nasazení telefonního asistenta na naší recepci, který zjednodušuje komunikaci, již není možné zasílat zprávy lékařům prostřednictvím portálu.
Portál SmartMedix.net můžete stále využít pro:
ověření termínu objednání k lékařům
podání žádosti o vystavení receptu
Pro zaslání jakýchkoli zpráv našim lékařům prosím využijte naši telefonní linku.
Děkujeme za pochopení a spolupráci.