Potřebujete pomoci s registrací na očkování?

Senioři, Zdraví, Pacienti, Covid 19, očkování
9. 3. 2021

Nevíte si rady s registrací k očkování proti Covid-19 v systému Reservatic? Bohužel není v našich silách, abychom Vám s tím pomohli přímo my. Nevěšte ale hlavu. Existuje hned několik možností, na koho se můžete obrátit o pomoc. 

Co všechno vlastně k registraci potřebujete?

  • Kartičku pojišťovny
  • Číslo svého mobilního telefonu (případně mobil příbuzného/pečujícího)
  • Emailovou adresu (ideálně svou, případně stejně jako mobil)
  • Přístup k internetu, registrace k očkování ZDE , kde vybere zájemce jako očkovací místo AGE Centrum., Na Šibeníku 1, Olomouc a čeká na PIN 2 (sms)
  • POZOR!!! Je možné, že PIN2 přijde až za pár dní po první části registrace! Obdržíte ho ve chvíli, kdy má centrum volné termíny. 
  • po obdržení PIN 2 stačí ťuknout na tento odkaz https://reservatic.com/ockovani a vybrat si termín očkování. Jak jsme již psali, čekání na PIN 2 může zabrat nějaký čas, protože jeho odeslání je prováděno manuálně očkovacím místem v návaznosti na množství zásob vakcín.

Nejvíce informací pohromadě
Bližší informace o očkování a postupu při registraci najdete na webu: 
https://koronavirus.mzcr.cz/ockovani-proti-covid-19/
Na těchto stránkách se dozvíte vše, co potřebujete vědět, včetně informací k jednotlivým vakcínám, nežádoucím účinkům a podobně. 

Státní infolinka
Při potížích s registrací se můžete také obracet na linku 1221. Ta slouží pro dotazy veřejnosti související s pandemií onemocnění COVID-19. Můžete se tedy doptat i na jiné informace k onemocnění koronavirem, ne jen na očkování. V provozu je každý všední den od 8:00 do 19:00 hodin, o víkendech pak od 9:00 do 16:30 hodin. Dotazy veřejnosti zodpoví proškolení medici a medičky.

Informační linka města Olomouc
Na seniory, kteří si neví rady s registrací k očkování, myslí i jednotlivé obce. K dispozici je proto také speciální infolinka města Olomouce na čísle 800 606 800

Informační leták Ministerstva zdravotnictví ČR




Pavlína Arely

Proč se léčit v AGE Centru?

Péče hrazena ze zdravotního pojištění (včetně stacionáře)

Výborná dostupnost městské hromadné
dopravy

Vstřícný personál, diskrétní prostředí.

Široká škála lékařských odborností pod jednou střechou

Spolupracující organizace

Nový telefonní asistent na recepci AGE Centra

S radostí oznamujeme zavedení telefonního asistenta, který momentálně prochází testovací fází na naší recepci. Tento moderní nástroj je navržen tak, aby usnadnil komunikaci s našimi pacienty a zpřehlednil administrativní procesy.

Buďte prosím trpěliví – asistent zajistí, že se vždy dovoláte napoprvé a že všechny vaše požadavky budou správně předány.

Omlouváme za občasné drobné chyby, které mohou během testovací fáze nastat. Věříme, že do pár týdnů bude systém plně fungovat, a že tato inovace zlepší dostupnost našich služeb a zvýší komfort pacientů.